fredag 1 augusti 2008

Doodle: det här med pigeon queen.

Ok, Therese förlåt, jag ska vara ärlig. Jag trodde du överdrev en aning när du sa att duvor parar sig framför dig. Men tydligen så gör de ju det. Mkt weird, men jag kan tänka mig att du en dag kommer styra staden med fjäderlätt hand med din armé av duvor bakom dig.








Både Therese och Helen har berättat att filmen (Mamma Mia!) var extremt feelgood som de säger, och visst var det så. Läste ngn recension nånstans om att den var .."pinsam", men jag menar, hey, that's the point kinda with musicals I say! Så jag kan istället berätta om hur extremt kissnödig jag var under de sista 20 min av filmen. Jag trodde faktiskt seriöst att jag skulle kissa på mig, och då, well, då hade jag nästan varit tvungen att flytta/ta livet av mig. Aldrig varit med om ngt liknande, svettades hade fan ont i njurarna och efteråt, när jag äääntligen fått kissa, kändes det som att jag genomlidit ett jävla träningspass. Det kanske vore ngt - extreme 'holding it in'. Ja fyfan. Bästa låten i filmen kan vara "Lay all your love on me" - och jag är ju en sucker för Erasures version av den alltså! Inte bara på grund utav de heta guld-outfitsen i videon. Fast hmm, versionen i filmen var nog ännu bättre, den hittar ni hos Therese.








Vi tar med eurodancedängan också:




Annars älskar jag att umgås med Helen och Therese. De är mer som syskon än kompisar. Inga spel där inte, gnällig Doodle är helt ok. Me loves you guys. Ger er därför den kanske sämsta bilden på oss:



1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag överdriver ALDRIG, eller? :D Vi älskar dig med och den där bilden är väl kanonfin på er två och jag... Ja, jag är bara glad för att få vara med :)