måndag 4 augusti 2008

Doodle: det här med spänd förväntan!!


OMFG! De ska göra film av Isaac Asimovs böcker om stiftelsen! Åh, fyfan, det liksom pirrar till i hela kroppen av förväntan och glädje och rädsla. Please don't fuck it up! Åååååh, sa senast igår att ja ville läsa om de där böckerna, så nu ska jag fan göra det så jag är redo och pepp när filmerna kommer ut. Åh vad härligt, åh, åh, åååh! Vill stöna högt av glädje, men hade ju tänkt att uppföra mig de här sista dagarna på jobbet! Älskar böckerna om stiftelsen, de är så jävla smarta och spännande och bara intelligenta och fina och jag vet inte hur jag ska skriva ordentliga meningar längre för nu är jag så jävla pepp! :-D Weee!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Yes! Den kommer jag se fram emot! :D Hoppas verkligen att dom inte fuckar upp den! Kul att se att det inte bara jag som fått fnatt av det! Weeeeeeeeeeee!

Unknown sa...

Fuckar de upp den kommer de göra en hel värld av sci-fi-nerds upprörda, och de vågar de nog inte! Kan man hoppas iaf... jag menar, den kan ju bli lika kass som Liftarens guide :(

Anonym sa...

Liftaren måste vara hopplös att göra film på, delar av komiken består ju av hur han skriver... :P Ifs är stiftelsen kanske inte helt lätt heller, men den är nog lättare iaf. Bara dom får tag i en bra regisör!