onsdag 30 juli 2008

Doodle: det här med mer tristess.

SAKER SOM DU ÄR JUST NU:
[X] kär
[X] glad
[X] trött
[X] vild
[X] lugn
[-] nervös
[X] uttråkad
[-] irriterad
[-] ledsen
[X] besviken
[-] arg
[-] sjuk
[X] stressad
[X] förvirrad
[-] sårad

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig: Jonas, Jana, Helen, Therese, Olof
Någon som du längtar efter: Von Heineken
Något som du längtar efter: Börja nya jobbet (1,5 vecka!)
Någon som du hatar: Nej, what a waste of energy!
Vem ringde dej senast: Mamma
Vem ringde du senast: Mamma
Har du några kärleks problem: Mjaa, nej egentligen inte.
Har du ätit något idag: Müsli + youghurt och Kyckling + bulgur-risotto!
Har du gråtit idag: Nej
Har du skrattat idag: Ja!

JAG:
Är singel: Nepp.
Saknar någon just nu: Upprepning? Meeen.. Von H.
Är rädd för att bli övergiven: Äh, wtf, är inte alla det?
Svär ofta: Jodå, ger mer uttryck i talet tycker jag.
Sjunger i duschen: Nej, men i bilen!!
Morgonperson: Det varierar!
Är kär i kärleken: Tyvärr..
Skrattar åt mina egna skämt: Högt och länge.
Vill ha barn: Some day.

HAR DU:
Glasögon/linser: Nej.
Piercingar: Japp!
Syskon: Storebror och storasyster. Finaste!
Pojk/flickvän: Japp.
Jobb: Ekonom.
För många vänner: Nej, kan man ha det? Har fina vänner. Mkt fina!
Rymt hemifrån någon gång: Nej, har nog aldrig orkat.
Färgat håret: För mkt antagligen.
Bra självförtroende: Varierande om ngt.... !
Sagt “jag älskar dig” till någon: Jajjemensan.
Varit kär: Ett par ggr.
Brutit ett ben någon gång: Nepp.
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Haha, ja, jo, men inte så mkt, jag var nog elakt ärlig o vissa saker.
Somnat gråtande: Usch ja.

BRUKAR DU:
Titta dig själv i spegeln: Nej jag brukar spegla mig i kastruller, för den komiska effekten.
Ha ångest: It's my middle name!
Drömma mardrömmar: Ja, fan, när ska det lägga av?
Klä dig i svart: Absolut, det är snyggt.
Hata folk: Nej.
Lita på folk: Ja, det måste man ju nästan eller hur? :)

SISTA PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Von Heineken.
Du delade en dricka med: Von H.
Skrek på dig: Man skriker inte på Doodle.
Du fick sms från: Von H. "Mhhm. Du gör mitt hjärta varmt.."
Du senast skrev på msn med: Doomis.

Så, what now? Gawd I'm so bored.

0 kommentarer: