onsdag 30 juli 2008

Doodle: det här med tristess.

Tristess leder till listor. Here we go!



1) Vad åt du till frukost?
Osockrad fruktyoughurt, sån där musli som man får plocka ihop själv med quinoapuffar och pumpafrön bland annat, samt blåbär från Von Heinekens sommarland.
2)Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.





3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Doomis, som smsade att han var på väg när han lät mig vänta innan vår lunch igår!
4) Vilken färg har din dator?
Svart
5) När var du arg senast?
I söndags, över saker som jag kanske inte kan kontrollera.
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Väljer att tolka skoltiden som universitetet, och väljer München Hoben med mina flickor, när jag var råpackad, hånglade med en mkt ung man i magtröja, ritade på Janas skor och dansade som ett as!
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Äh, vi slänger in hela högstadiet här tycker jag.
8) Yoga eller löpning?
Löpning!
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Oxfilé döh.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
ELLE och div fina foto/modetidningar.
11) Favoritkaraktär i deckare?
Nancy Drew bitches!
12) Teveprogram du aldrig missar?
Hmm, finns inget sådär, eftersom man .. tenderar att se de serier man gillar på andra sätt!
13) Vem är du avundsjuk på?
Jana! Du är så fin och fluffig. *krama* Snygg, smart, snäll.
14) Din bästa revansch?
VG på FP-tentan på 3e försöket. ;P
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Äh, alla chefer har sina för-/nackdelar. *fega*
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Hund. För det skulle vara som att äta människa. Iofs. Kanske jag skulle kunna ;P
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Jon Stewart.
18) Kaffe eller te?
Kaffe.
19) Skostorlek?
37-38 beroende på sko.
20) Hur ofta är du på IKEA?
Inte så ofta, vilket är tur, eftersom man har en tendens att ruinera sig där!
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
Aktier - en lght - en fet resa med mina vänner.

1 kommentarer:

- sa...

Åh vad du är söt vännen! Men det känns rätt onödigt att vara avundsjuk på något man är själv :)