måndag 28 juli 2008

Doodle: det här med uppmuntran.

Ah, jag känner mig så där sunkigt semesterfet och dessutom rätt så ångestfylld av en känsla av att helt enkelt inte duga. Jag är helt enkelt inte tillräckligt bra! Men, det är härligt, när man är som lägst kommer antingen ett flåsande telefonsamtal eller som idag! Ett jävligt creepy mail på Facebook:



July 27 at 5:35pm

"hello sofia my only love, I am Nadir your friend who loves you more , Finaly I found your photo, you are very beautiful and very charming , I miss you,you must know that I love you very much Sofia .I hope that you're not sick, but where are you?you must give me a gift because I succeed to find your photo !"


Ah, tillåt mig säga att A.) sjukt obehaligt, varför är det alltid jag som får de här mailen?? B.) Vill han seriöst ha en present? Really? For finding me, creeping me out and making me extreeemely uncomfortable? Fan, det är det här jag hatar med internet. Aja, han är ju blockad nu iaf. Weird tho. Ännu mer weird att han kallar mig "Sofia" och inte "Emma". Right? Fan, paranoian sätter in, börjar känna mig iaktagen. Samt att filmen jag streamar från joox vägrar buffra. Jävla skit! Har dock massa överskottsenergi, trots endast ett fåtal timmar sömn.


Gällande lite annan skit så har jag bara tänkt att köra på nu liksom, u know! All in and all that. Men jag har lite funderingar över en del saker, som jag nog ska ha en överläggning angående med katten och filén senare i veckan. Men visst är det lustigt det här hörrni.. att inget nånsin, ever, aldrig blir som man tänkt sig?


Är inte vidare bloggsugen, men det kommer nog ett inlägg om hur jävla jobbigt det kan vara att ha hund ibland, när ens "partner" inte har samma intresse. För det vore väl intressant att läsa om?

0 kommentarer: