söndag 16 mars 2008

Doodle: det här med att misslyckas.

.. när man anstränger sig sjukt mkt för att vara sexig, kvinnlig och allmänt snygg så måste det ju vara lite av ett antiklimax när resultatet indikerar att det faktiskt gömmer sig en man bakom fasaden.



.. jag höll ju på världens vackraste pojke;



... sa till Jana igår hur mkt jag tyckte BWO:s låt lät som "Oh Mama"... och idag drog de samma slutsats på P3. Älskar när mitt ego matas. Feed the ego.



Älskar att de är sjukt heta i videon, hög midja ftw. /det är ju så nytt/.


Blev dock förvånad över hur poppigt trevlig Amy Diamonds låt var.


3 kommentarer:

Le-en sa...

Jag tycker ju Perelli är skitsnygg iofs. Hennes kropp kicks ass!

urkan sa...

stör mig på att amy diamond gör ett kåtgny varje gång hon andas in.

Unknown sa...

jag tror du gillar't asså. *flås*