tisdag 25 mars 2008

Doodle: det här med att vara lite pensionärig.


Öh, ok! Så, ni vet, jag trodde att vi betalade skatt bland annat för att betala för plogning av vägar. Då måste jag ändå få känna att det är så otroligt jävla kasst att vägarna inte är plogade vid 7 på morgonen. För vi är många som börjar tidigt, och vad, våra liv inte lika viktiga som de slackers som sover till 9?! Ffs, blir tokig! PLOGA DE JÄVLA VÄGARNA SUCCESSIVT UNDER NATTEN?! Och folk är arbetslösa, hur fan går det ihop sig? Finns ju tydligen ett stort jävla hål i bemanningen hos kommunen. Gör ngt åt det era jävla f*ttor. För ngt är ju fel, i mentaliteten också gällande de olyckor som sker på grund av snön. Lyssnade på radio i helgen; "Bara en död på grund av halkan - så det har varit en bra helg trafikmässigt" --- en död är ju en för mkt?! Eller är det bara jag som anser att man inte ska vara nöjd för att bara en person dör?!

bilden har inget med "en död" att göra, tagen från corren ur en artikel om blixthalka.







Nu; andas, andas, och tänka på annat än det som äter upp min förtappade själ atm. För visst stör jag mig på den homosexuella snön -- men jag stör mig desto mer på att jag mår så kasst! Nu; smile, vi får tydligen utländskt besök på jobbet idag.

0 kommentarer: