tisdag 25 mars 2008

Doodle: det här med extended family.

Vad som än händer i ens liv, ska man skatta sig så jävla lycklig om man har den extended family som jag har. För ikväll är jag en patet, av det grövsta slaget, och jag har världens bästa Olof och världens bästa Jana. För i all misär har jag fått le, fått äta pizza, fått röka cigg och fått uppmuntrande klappar. Men nu gäller det bara att överleva. Och jag menar, det är ju ngt vi har inbyggt -- rent genetiskt. Survival - it's the shit. Men jag är iaf en hejare på filmtips;

Doodle säger:
http://www.imdb.com/title/tt0371257/
Doodle säger:
(jag tyckte den var bättre än 6.8)
Doodle säger:
http://www.imdb.com/title/tt0477139/
Doodle säger:
har inte sett hela den
Doodle säger:
var för bakis för att hänga med
Doodle säger:
men ja tror den har grym potentia
Doodle säger:
måste se om den
Hänke säger:
två självmords filmer
Hänke säger:
Tror jag sett stay fakt6iskt
Doodle säger:
eeeh... itne ens meningen
Hänke säger:
haha
Doodle säger:
men där ser man
Doodle säger:
how freudian of me liksom
Hänke säger:
haha verkligen

0 kommentarer: