torsdag 27 mars 2008

Doodle: det här med huvudvärk

Det här är världens segaste morgon. Allt har gått i slow motion, duschade länge, hittade inga kläder, och min hjärna vill liksom aldrig komma igång. Men längden på duschen kan ju bero på att jag använde denna duschtvål; .. äre "Happy Time" så är det ju det. Men to be honest; är jag inte särskilt happy, utan seg, ensam, övergiven och ynklig.

Men fick avreagera lite andra aggressioner med Lilla Katten iaf via telefon nu, je t'aime.

Fick MMS innan 6 imorse, gotto love morgontidiga människor! Då hade ja precis anlänt hos föräldrarna efter morgonpromenaden (snoozade till 05.10 idag, omfg :O) och... mitt lilla hjärta sprack lite.

Nu ska jag fortsätta söka jobb, jobba och ångesta. (It's a word!) Lämnar två bilder som får mig att längta bort från all kyla, både den faktiska väderkylan och avsaknaden av värme på andra sätt också;



"Kyssens Kanal"

Los Roques

För vem vill inte tuffa på en båt i Kyssens Kanal och hångla lite?


0 kommentarer: