tisdag 25 mars 2008

Jana: Det här med att vara riktigt fula.

Så iom att man är student är man från och till hemma när posten dimper ner på hallmattan. Idag kom en påminnelse från Stella Ladys, vars produkter jag tyvärr tackade ja till när en telefonförsäljare ringde - jag är ruskigt kass på att säga nej. Iaf idag fick jag en påminnelse på varor som jag för tre veckor sedan returnerade, och så ska de ha betalt för dem iaf samt påminnelseavgift. My ass att jag tänker betala tänker jag, och ringer upp kundtjänst. Efter tio minuter med förskäckligt dålig musik - vem väljer låtarna som ska spelas egentligen? Hej dålig smak! - är det äntligen min tur.

Jag: Hej jag har fått påminnelse på varor som jag returnerat till er. (ger medlemsnr osv)
Telefontjej: Ja vi har fått dina varor så du behöver inte betala den fakturan.

Ser ni något fel i detta samtal? För det gör jag! *ger er nån minut att tänka på*
DE SKICKAR EN PÅMINNELSE PÅ VAROR SOM DE REDAN HAR FÅTT I RETUR.
Jag har två ord att ge: Fucking bitches.

0 kommentarer: