lördag 29 mars 2008

Doodle: det här med att snacka om det så det händer


Traid sa igår att det nästan aldrig är fest hos honom, sen när han kom hem;

traidmill säger:
skulle inte sagt det där om att det sällan är fest här dö!

Jag sa "fan va jobbigt det är när man kommer innanför dörren och fyllan slår till och man blir helt jävla efterbliven". Så här i efterhand önskar jag att jag sagt ngt i stil med "uuh, vad jobbigt det är när man kommer hem o husdvärgen har städat undan efter middagen."




Jag somnade med händerna på lappy i ett sista försök att förklara för ngn att jag var alldeles för packad för att kunna skriva. Så där cepefull att man lägger en kudde på sig, för man kan verkligen inte, om ens liv hängde på't, få loss täcket tillräckigt för att värma sig. Tur att schäfurt värmde mig lite. Jag, mina vänner, är en riktig jävla patet! Anyone wanna join my club?

XXXX säger:
har du haft skoj då?
Doodle säger:
jjll
Doodle säger:
jjj
Doodle säger:
jmmm


Ja, eller hur? Jag är ju snart 25, wtf?! Väx upp Doodle, drick inte för mkt. Annars? Sjukt trevlig middag.


If you look 14 - it's okay. Is this what a broken heart does to you?

3 kommentarer:

Le-en sa...

Äääschdå, vadå? Sålänge du inte satt och va dragen själv så äre ju lurrepurre! :D
Kom förbi inatt så kan du få en macka av lillasyster Helen :)

Anonym sa...

Jag är ett patet myself men av heeelt andra anledningar! Take a walk with me... :)

Anonym sa...

...tur att du är söt iaf!