måndag 17 mars 2008

Doodle: det här med att söka jobb.

Jag är en fast anställd ostbåge - men jag trivs inte på jobbet. Inte för att personerna där inte är great, det är de, en del är t.o.m lite för bra, men situationen har blivit som ohållbar. Jag har för lite att göra helt enkelt. [väljer att inte skriva vilket företag jag jobbar för, hoppas ni som kommenterar och som vet var jag jobbar respekterar det.] Så nu söker jag jobb för fullt.. eller, ptja, jag söker jobb. Men ni vet, om jag ska vara ärlig finns det en annan anledning till att jag söker jobb.. jag vet inte riktigt vad de har för planer för mig där, den här skylten sitter nämligen ovanför mitt namn utanför mitt kontor;

... tycker ni att jag överreagerar? Förutom detta har jag fått reda på att två av de andra anställda har tydligen planer på att adoptera mig, och jag är pretty damn sure att en av dem vill göra mer än så. Just your ordinary disfunctional family eller? Söka jobb var det ja.

Hittade en bild från ett par helger tillbaka på Ostbågen och Jana; fullisar.






0 kommentarer: