måndag 24 mars 2008

Doodle: det här med att plåga sig själv.


I've severed my ties
Oh, you're so clever, you're so clever
But you're not very nice
So fuck forever
If you don't mind
Oh I'm stuck forever
In your mind, your mind, your mind



För länge sen var det ngn som visste vad min absolut bästa diet var, hur Doodlen gjorde för att gå ner i vikt. (inte för att jag behöver't dock). Och nu implementeras den igen. Men nu tror jag inte det är ngn som vet vad som krävs, och skönt är väl det. Men det skulle vara nice med lite matlust igen. Det skulle vara nice att känna sig levande, älskad och omtyckt. Det skulle vara nice att ha ett facit, det skulle dessutom inte vara helt fel om någon kom och städade upp i min själ. För snart smäller det -- och jag verkar vara den enda som förstår att det kommer vända upp och ner på allt som du tror du känner. För du är inte så snäll, och not very nice.