torsdag 10 april 2008

Doodle: det här med Apoteket.

För ett par månader sen fick jag veta att jag kunde lägga in mina recept i Apotekets databas -- så jag slapp det här med pappersrecept. Asbra, eller hur? Så säger de till när receptet håller på att ta slut o så. Finfint. Om det inte vore så att de inte säger till när receptet går ut. För när man står där utan insulin så kan det vara så att jag blir aningen irriterad. För eftersom de tar mitt pappersrecept så kan jag faktiskt inte ha koll på när skiten går ut. Plus, att varför går insulinrecept ens ut?! Jag har ju inte tänkt sluta vara diabetiker any-fucking-time-soon! Eat shit and die Apoteket, och till bryden i kassan som meddelar att "de inte ombesörjer sånt där" -go fuck yourself. Så. Fint. Era jävla as.



... fast det här är ju lite roligt iaf;

Total Recalling;

0 kommentarer: