måndag 28 april 2008

Doodle: det här med tatueringar.



Nu är det bokat för påbyggnad av ryggen! Äntligen! Är så taggad. Glömde fota min tredje tatueringen, men men. Det kommer. Men iaf! Om ett par mån får ni se en ny rygg, kanske tidigare om jag har tur! Weee!Den här skickade vi in till SOTM --- får se om den läggs upp! Vore ju roligt isf, och då kommer jag berätta historien bakom också.

Försökte fixa CV-bild, men jag bara garvade eller såg knäpp ut! Mitt hår behöver kanske fixas. Klippas? Hmm.
"This is a face you can trust - a baby-face. Now gimme control of all your money."


Bilder av Jonas Johansson!

2 kommentarer:

Le-en sa...

Gud så sjukt snygga bilder! Älskar 1, 2 och den "CV-bilden" då du skrattar! :)))
Puss

Unknown sa...

Tack Filén, det var mkt snällt! Tror inte jag kommer att använda CV-bilden, då jag ser störd ut. Den när jag skrattar tog Jonas utan att jag var beredd, svårt att inte flina när han sätter igång!