söndag 13 april 2008

Jana: Det här med alkohol.

Jag skrev ju igår att jag skulle bli full. Det blev jag också. Ack vad full jag blev. Jag somnade med lampan tänd och med min resorb brusandes brevid mig. Dock hade jag väldigt roligt igår. Det blev mycket dans och ridande på en mekanisk tjur. Det ni! Nu missade ni allt nåt era suckers som drog till stan istället. In your face, eller nåt. Å andra sidan har ni inte skavsår från repet som jag fanatiskt försökte hålla mig fast i.

Annars då? Well, jag hann med att peaka på båda sidorna av humöret igår. Jag skrattade och hade roligt mest hela tiden, men jag hann även att ringa ett tjut-samtal mest bestående av snyftningar och "jag saknar dig" till pojkvännen som just nu befinner sig i London. Jag är helt klart inte konstuerad till att vara långt borta från vännen min länge.


Jag fick i övrigt en väldigt vacker gest av fin vänskap idag. Tack för den, det betyder mycket!

Doodle behöver cola light: du, hade jag inte varit så vidrig
Doodle behöver cola light: så hade ja sprungit över o spoonat dig

Det är kärlek. *pussa på ostbågen*

0 kommentarer: