onsdag 30 april 2008

Jana: Det här med nostalgi, 2.

Jag tycker vi fortsätter i samma tema som igår. Jag ger er GES! Låtarna funkar fortfarande, jag minns nästan hela texterna och videosarna, och då främst den första, är oslagbara. Jag menar, tre killar i svart lack från topp till tå, säger inte det allt?







Vi avslutar med 1994-års stora klassiker; Gräver guld i USA. Ni vet, låten som handlade om att Sverige vann fotbolls-VM i Usa 1994? (Ja det är det enda jag kan om fotbollshistoria, men se musik är bra till mycket)





Jag funderar på att smyga in dessa i playlisten ikväll, det är väl okej va? :D
Lite grilla, lite festa, lite GES, lite sol? Jeeess?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låtarna är underbara men hur fan mådde stylisten egentligen??

Anonym sa...

...eller koreografen. Whyyy??? *cry*