lördag 12 april 2008

Jana: Det här med underbara mammor.

Jag har varit på stan med min mor idag, precis som Ostbågen fast hon i Sthlm då. Kom hem med två fina tröjor. Jag är så nöjd. Tack mamma! Och för att spinna vidare på ämnet om underbara mammor, tack i förväg till min mor och ostbåge-mamma för skjuts och bidrag till dit- och hemåk ikväll. Flickor med höga klackar är nämligen inte menade till att gå långt.

Ikväll är det DömD som gäller. Och fy tusan vad skoj vi ska ha! Jag ska dricka alkohol, dansa tills stället stänger och jag ska försöka att inte prata danska med min mamma i bilen på väg hem hon verkar tycka förra gångens dansk-snack var lite traumatiskt (tänk en jana, en Doodle, väldigt mycket vin och väldigt väldigt gott och högljutt humör).

Jag ska bli full. Viiiin here I come! :D

Vinet på bilden har inget med texten att göra.

0 kommentarer: