tisdag 29 april 2008

Jana: Det här med fierce.

Jag har inte kollat på Ugly Betty, sen ja typ ett år tillbaka. Men denna sneak peak gör så jag nästan har lust att ta upp tittandet igen. Nina Garcia och Christian Siriano medverkar nämligen. (Jag ska definitivt dra ner Project runway och titta ordenligt på. Eller vad skriver jag, dra ner? Alltså jag menar ju köpa såklart. KÖPA.)




Jag vill också omge mig med modeller som får catwalka när allt känns tråkigt. Tänk er den 3/6, Jana sitter i tentasalen och känner sig lite smått uttråkad av allt som har med litteraturvetenskap att göra; *tadaaa* modeller börjar gå omkring bland de som tentar. Haha ja det vore ju allt nåt.
Fast å andra sidan, det får nog vara manliga modeller, för annars skulle jag få lite prestationsångest med både det ena och det andra.

0 kommentarer: