tisdag 29 april 2008

Jana: Det här med nostalgi.

Detta mina vänner är ren och skär NOSTALGI! Klicka, lyssna och njut.



Jag måste ju säga att bakgrundsdansarna/killarna verkligen tar videon till en helt annan nivå.

Jag blir hellre jagad av vargar
Jag blir hellre ensam så jag säger nej
Hellre jagad av vargar
Än älskad av diiiiiiiig


(Internet är ju för ljuvligt, man kan verkligen söka på "jagad av vargar lyric" och vips har man fyrtioelva lyrics till Orups kära låt. Hur orkar folk skriva ner dem? Men hey, tack. Då slipper jag göra't själv. Copy + paste <3>

Nu ska jag ta och leta upp mina gamla GES-skiva. Jag ska vältra mig i nostalgi medan jag läser om hur man ska tolka bilder enligt Jan-Gunnar Sjölin. Men om ni åker förbi här och hör nån sjunga med i En jävel på kärlek så är det inte jag, det är er mamma!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hoho
Julafton ..-06 ? :D

- sa...

haha ja. de som inte kan uppskatta denna låt förstår inte det komplexa med den :P

Anonym sa...

Jag blir hellre jagad av Orup! Vilken man!