söndag 13 april 2008

Doodle: det här med att nyktra till.

Kom ner på stan, raglade omkring på H efter en white russian som tog där den skulle, för övrigt feint för klackarna, fuldansade lite - och sen kom den. Insikten om att du är för full -- gå hem. Så jag virrar mig mot utgången, springer på en Henric och lotstas utåt. Förklarar läget för herrn - att jag är för full och får sällskap till jackinhängningen -- där du kommer fram till att din jackbricka sugits in ngt sorts svart hål alt. möjligtvis hämtats av the sock-gnomes och tagits till Narnia - it's nowhere to be found. Dvs. nyckel, insulin, blodsockermätare och div. hålls gisslan av BK. Och det är nu man helt plötsligt är spiknykter. Ser allt så jävla klart - är vältalig och söt. Klart som fan jag fick min väska - för 50 spänn visserligen - men så värt det. Men visst är det stört att man går från aprak till snustorrt nykter på fem röda? I övrigt -- kom fyllan tillbaka rätt rejält efter det.


Ett annat sätt att nyktra till är att försöka bränna ner sin lght! Är det bara jag som får _panik_ när brandvarnaren drar i gång och inte tänker rationellt för fem öre? Jag sliter ner den och slänger den i typ handfatet .. ingen aning om hur jag ska få den att tystna annars. Det är rätt smokey i min lght nu kan jag lova. Feint - Doctor Who-time!!

3 kommentarer:

Drinx sa...

*host* Stavar mitt namn med c...Henric... Men det är inte viktigt antar jag >_>

Unknown sa...

it's been corrected good sir! min lilla trauma-magnet. *klappa på pung*

Drinx sa...

haha tack tack ^^