fredag 25 april 2008

Doodle: det här med too much information.

Hej vänner. Nu kanske det blir lite mkt. Men det är ni ju vana vid eg? Jag kan inte tänka mig vänner som man inte kan prata lite äckel med. Men det är ju inte bara det som gäller i inlägget. Min finfina telefon har en tendens att avsluta/komplettera en del ord som den vill. Jag använder ju qwerty-tangentbord, så ordlistan har jag aldrig brytt mig om att ställa in till svenska.. Kan ni se var telefonen varit inne o petat i det här sms:et som Lilla Katten fick nyss;

"Andra dagen på mensen måste bara vara den -bästa-.. Man reserve sig från sängen o det känns som att hela ens innanmäte rinner ur en. Att man sen är kass i magen under hela mensen är ju bara ett plus! För att inte tala om den dåligments hyn! Har en mini-me på läppen. Allt det för att eva tog en liten äppelbit?! Original sin my ass liksom."

Fick skicka ett sms och fråga om hon förstod allt, men det verkade lugnt;

"Jag förstår allt :) nej, fyfan. Man skulle ju kunna sterilisera sig för att slippa skiten, too bad att man inte blir av med det iaf :-o det är straffet för att vara det i övrigt bättre könet" Menspuss på dig..."

Så, lilla katten, vad är en menspuss eg? För det låter fan vidrigt! Men jag tycker om dig mest av alla små katter ändå.


Ikväll blir det bowling och utgång med jobbet... det kan ju fan inte bli mer än lyckat? :-D Eller? Update kommer imorgon på det ;D

0 kommentarer: