tisdag 15 april 2008

Jana: Det här med 6 månader.

Igår var det den 14 april, och för er kanske det bara var en vanlig måndag, men för mig och Jonas betydde det att vi spenderat de senaste sex månaderna som pojkvän-flickvän. Det senaste halvåret har varit totalt underbart, jag har funnit den finaste pojken på jorden och det bästa av allt är att han är min. Min, min, min *njuta*

Om vi bortser stressen från skolan och min annalkande examen som sprider lite skugga/sol (hey jag är inte mer än människa, jag ser både för- och nackdelarna med att ta examen och komma ut i arbetslivet. Yaay för ett bra arbete med fin lön. Not so yaay över om jag kommer att finna jobb eller inte) över mina pluggtyngda axlar så har dessa månader varit så fina. Tack vare min älskling mår jag hur bra som helst och jag älskar varje stund jag får spendera med honom.

Något annat som är tack vare samma älskling är leendet på mina läppar som sedan igår inte går att få bort! Inte nog med att jag har världens underbaraste pojkvän, igår låg det nämligen ett litet rosa paket under de underbara rosa rosorna som stod och väntade på mig.




Och i detta fina rosa paket med ljusrosa sidenband, håll i er nu, låg det väääärldens fiiiiinaste rooosa kamera! Jag har fått en rosa kamera utav min älskade pojkvän *studsa upp och ner energiskt* Jag är sjukt bortskämd, och ska jag vara ärlig så älskar jag det!

*kärlek*

Nu ska jag skriva vidare på min uppsats, och sedan ska jag se till att det är en nystädad lägenhet och nylagad mat som väntar honom när han kommer hem. För det är han verkligen värd.

0 kommentarer: