tisdag 15 april 2008

Doodle: det här med att hata listor - men vara sjukt dubbelmoralisk och bored.

1. sätt din musik på blanda
2. klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. använd sångtiteln som svar på frågan
4. fuska inte

1. hur mår du idag?
crash and burn girl
very true indeed.

2. kommer du komma långt i livet?
please go home
inte så muntert- eller klart för den delen? ska jag bara ge upp?

3. hur ser dina vänner dig?
every night
inte riktigt sant va, men nästan varje träffar jag ju ngn!

4. kommer du gifta dig?
loyalty song
verkar ju också rätt positivt?

5. vad är ditt livs themesong?

pale
haha... ja, varför inte?

6. vad e ditt livshistoria?

south of the border
hmm. don't get it -- men kan ju vara att jag är lite nere?

7. hur är skolan för dig?

please
faktiskt - niggah plz!

8. hur kan du komma framåt i livet?

slipping away
depressing?

9. hur kommer imorgon vara?
it must be hell
grönt för att det stämmer som fan/rött för att det är grymt tråkigt att det är så

10. vad är det bästa med dina vänner?
lucky star
jag är ju den lyckliga stjärnan alltså

11. vad finns i lager för nästa vecka?
why'd you come in here lookin' like that
nytt intresse?

12. vilken sång beskriver dig bäst?

I think I'm falling in love
true, true

13. hur är det med ditt liv?

not fade away
ska hålla mig kvar?

14. vilken låt ska spelas på din begravning?
cloud connected
nej, det går ju faktiskt inte, även om den är rätt bra. eller är titeln kanske sjukt passande?!


15. hur ser världen på dig?
nemo
ensam och orange liten firre? vilsen är jag ju.

16. kommer du att ha ett lyckligt liv?
harder better faster stronger
låter bra!

17. vad tycker dina vänner om dig?
reasons
hmm?

18. har du en djup och mörk hemlighet?
breakin' up
jao?

19. brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
again
... and again, and again!

20. hur kan jag göra mig själv glad?
don't let me down
ska försöka.

21. kommer jag nånsin ha barn?
love is wicked
aoch? :(

22. vilken låt beskriver den du är attraherad av?
putting holes in happiness
hahahaha... jadu. fel skulle jag ju inte kalla det ;D

23. vad skulle du vilja säga till nästa generation?
this time tomorrow
fint.

25. hur kommer jag att bli igenkänd?
keep on movin'
springandes?

26. vad är min danssång?
take
... what?

27. vad är några tips till mig?
mirror mirror
självbild?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du, let's face it. Sånahär listor är ju faktiskt tokkul att både göra och läsa! :)

Anna-Karin sa...

hahaha... får sitta och smygskratta på jobbet. fick mig att le lite och längta hem så jag kan få göra en med :P