söndag 25 maj 2008

Doodle: det här med bloggtorka

Åh, har sån bloggtorka. Allt jag gör här känns som ett värdelöst tidsfördriv som inte roar ngn alls. Hade jag inte delat bloggen hade jag deletat den, så som jag alltid gör. Kanske tur att det inte går. Helgen har gått alldeles för fort, och idag är det fullt upp som vanligt. Ska försöka fixa lite kort under dagen, vädret är ju trots allt finfint! Annars så har jag bara en massa ångest, och längtar typ till ikväll, fast nu är jag helt plötsligt nervig. Plööhöhöh.

4 kommentarer:

- sa...

Oh I hear you darling. Samma känsla här. Well, well.

Anonym sa...

du såg ju ut å ha trevligt i Fredags iallafall ;P

urkan sa...

noooo, ta inte bort den. Du kommer bara starta upp en ny inom ett halvår ändå så :)

Unknown sa...

Jana: vi har ju varandra iaf. När du kommer hem ska vi hänga lite. O snacka lite skiiiit. *sakna*

Liten: Haha. Jovars! Det funkade om man säger så ;D

Urkan: Nej, den får stanna, men jag skulle vilja ha lite inspiration att göra ngt vettigt med den. Samt en snyggare design.