fredag 30 maj 2008

Doodle: det här med dubbla födelsedagar.

Idag fyller både Jonas och Maya år, två av mina familjemedlemmar som jag ser det! Eller, ja, Maya är ju min brorsdotter och Jonas mitt ex-kex och en av mina bästa vänner. (L) Jonas, du vet nog hur mkt du betyder för mig och hur otroligt mkt jag värderar din vänskap, men jag skriver det här ändå. Grattis, hoppas din födelsedag blir jättebra, och att bakfyllan släpper snart ;-)




Igår grillades det lax för övrigt, dracks lite vin och sågs lite film. Förutom mitt nikotinintag var det lite av en perfekt försommarkväll! Morgonen började med planer på landsflykt och misslyckade rånarplaner och jag .. ler.

Vill dessutom passa på och säga "LYCKA TILL!!!" till Janas pappa som springer STHLM-maran i helgen! Håller alla tummar jag har. Nu ska jag försöka stå ut under den här extremt långa dagen, men jag har en liten ångestboll i magen. Dock har jag börjat åka bakom en bil med "DAY" på reg-skylten ut från my hood på morgonen, och då tänker jag "Jag har hela dagen framför mig" och det känns otroligt fint då. :-)

0 kommentarer: