fredag 9 maj 2008

Jana: Det här med att klippa av saker.

Igår, efter att jag lekt klart med att vara Fias slav (och dessutom sytt upp två kjolar till mig själv) så letade jag fram ett par gamla jeans. Jag gillade inte längre slitningen som var på benen på dem, men i övrig funkade de fint.. så jag klippte av dem och idag invigde jag dem som shorts!

Dagens första outfit som precis straxt ska bytas till ett par andra shorts och skjorta.
Jag gillar att mina vita ben nästan kan mäta sig i vitheten med den vita t-shirten :P

I give you närbild på det coola trycket. Born to breed. Haha. Lovely. Fick denna av ett amerikanskt band som var på turné i Europa, och då bl a spelade här i Linköping.

Jag tyckte inte det räckte med pysslade igår så idag blev det än mer. Fast i en annan form. Borrande och skruvande. Numera ser en av mina väggar i vardagsrummet ut så här.

Men just ja, dags att klä om var det och sedan promenad bort till resecentrum. Dags att åka upp till Sthlm igen. So long.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en rolig kväll jana på Loriént då de spelade.. Vi blev jue så fina i våran mustasch och bästa fulla engelska :P
Kraaaam