fredag 23 maj 2008

Doodle: det här med status.

Status: Lite småstressad efter att ha försovit mig. Men nu bloggar jag ju ist för att arbete iofs. Men det är för att jag håller på att vakna. Annars allmänt sunkig då jag borde tvättat håret, samt tvättat kläder då jag inte har ngt vettigt rent.
Dricker: Äckligt, äääckligt automatkaffe från fikarummet.
Senast inkomna samtal: "Jag vill komma in".
Senast inkomna sms: "Game on! :)"
Senast inkomna mail: *Cry*

Jag har inte vaknat nog för att undersöka ifall det är en bad day at all, vet inte varför men idag var det inte tungt att gå upp men jag förstår inte vad som händer runt mig.


Senaste idé: Dåligt med idéer på sista tiden! Men har planer på att ta mig till Åland!
Snart: Dags att starta arbetsdagen...
Ikväll: Jag vet inte. Vad tycker ni? Måste styras upp.

0 kommentarer: