tisdag 20 maj 2008

Jana: Det här med svar.

118 100 har så att man kan sms:a in frågor om vad som helst som de sedan svarar på. Jag skickade in frågan:
Kommer jag och min pojkvän Jonas att gifta oss och få barn med lockigt hår i framtiden?

Svaret var hur sött som helst:
118 100 tror att ni kommer att gifta er. Troligtvis kommer ni att gifta er en varm augustidag och efterföljande fest kommer att hållas utomhus och till kvällen har ni ordnat ett bra band. Ni kommer att bjuda många personer och alla kommer att ha en trevlig dag på ert bröllop.
Om någon av er har lockigt hår så är chansen väldigt stor att era barn kommer att ha ett vackert självfall med stora lockar. Får ni flickor kommer de att bli docksöta med stora lockar och långt hår så du kommer att få inhandla många hårsnoddar åt flickorna. Pojkarna kommer att ha buslockar i sitt hår, lite så där lagomt bångstyriga som kommer att charma varenda tjej när de blir stora. Ni kommer att ha fullt upp med deras kompisar som kommer att vara väldigt mycket hos er för de trivs hos er.

Jag ser fram emot framtiden <3

5 kommentarer:

Anonym sa...

naaw :D

Elliz sa...

Bara börja samla hårsnoddar nu då! Den du fick av mig kan vara den första i samlingen :D

Le-en sa...

Aww, det där va kanske det gulligaste jag läst! Jag hoppas innerligt på att er framtid kommer se ut såå :))

Anonym sa...

Hahaha... Helt underbart! :D

- sa...

Elliz: haha ja, det ska väl börjas i tid antar jag? Jag får tacka för startbidraget! ;D

Helen: Aaw tack gumman! Det hoppas jag också på :)