onsdag 7 maj 2008

Doodle: det här med Eddie Izzard.

Johan på jobbet, en treflig prick, tipsade om Eddie Izzard, vilket ledde till timmar av skrattanfall i sängen igår kväll.. skrattade så att jag grät.. sen grät jag lite för att det gjorde så ont i knät -- sen kom Jonas förbi med lite painkillers och så skrattade vi båda två så att vi grät. Rolig jävla kille den där Eddie Izzard!



den här handlar om Darth Vader i matsalen på the Death Star. Då bröt jag ihop.



Eftersom ni aldrig ser på de klipp jag lägger upp så nöjer jag med mig de där två, sen föreslår jag att ni tankar, euhm köper, hans DVD:er! Nu är jag säkerligen den enda som missat Eddie, men whathehell! Det är nice när man missat saker, fruktansvärt roligt att se ifatt då!

Thank you for flying Church of England - cake or death?

0 kommentarer: