söndag 11 maj 2008

Jana: Det här med underbara helger.

Denna helg har varit totalt underbar. Skön och lugn fredagskväll med tacos och en söt pojke som somnade i mitt knä medan jag lekte med hans hår. Lördagen var en skön chilldag som bland annat bestod av champagne och jordgubbar på Djurgårn. Och idag har vi dels varit på David LaChapelle-utställningen, vilken var grymt bra! Hittade ett fotografi som var sjukt passande mig, "Shoes to die for".

Fucking brilliant!

Underbart vacker.

Både fascinerande och tilltalande.
(Alla bilder är självklart tagna av David LaChapelle och kan hittas bla här och här.)

Idag var sista dagen för uställningen och jag tycker faktiskt lite synd om er som missade den. Färgerna, kontrasterna och tanken bakom verken var mycket välgjort.

Annars har jag varit och tittat på en sak som kommer förändra en del. När allt är fixat, vilket jag hoppas blir snart, så kommer ni få se en mycket glad Jana.

Nu ska jag äta blåbärspaj som den sötaste pojken i världen har gjort.

0 kommentarer: