tisdag 27 maj 2008

Jana: Det här med att vara tyst.

Jag sitter och kollar på "Deep blue sea", och för mig själv sitter jag och hånar det dåliga manuset. Det är rätt crappy, rätt uppenbart om vad som ska komma och hända och ja, mao det är rätt kasst. Men ändock. När hajen tar sats, helt obemärkt såklart, och helt plötsligt hugger efter Susan - om ens naturliga reaktion är att hoppa till så pass mycket att man skvätter ner jättevarmt te över hela sin vita tröja och en själv, då borde man vara rätt tyst va? Jo jag tänkte väl det.
Så nu ska jag fortsätta dricka (det resterande) téet och leka ödmjuk inför manuset.



----
Update 23:00

Hahah alltså förlåt. Men det gick inte. Jag försökte verkligen, men det gick bara inte.
Hhahahaha. Underbart.

1 kommentarer:

Unknown sa...

jag gillar när stellan dör.