söndag 18 maj 2008

Doodle: det här med stöttepelare.


Det har varit en bra helg, på ett sätt. Dåligt på hundsätt. Bortsett från att jag var en kass matte och skulle bära omkring på henne när jag var full, vilket alltid är en dåligt idé. :( Stackars schäfer...

.. så har hon även varit skitgrinig, skitelak, skitig... bah! Så ringde min hundkursledare och pratade med honom om schäfern, om elaka kommentarer från okända tjockisar, och om vovvisar.. fick höra att när de närmar sig 18mån så har de en av de värsta "psykiska" kriserna... tänk en ungens treålderstrots.. värre än 10månkrisen osv.. så på ett sätt känns det bra, du vet, att man fick höra att det kanske finns en förklaring till hennes stagnerade beteende. Sen är det alltid fantastiskt att prata med KL, han är en bra vän, en vovve-mentor och en vettig människa.


Om han nu bara kunde sluta säga att han vill "klämma" på mig nästa ggn vi ses, erbjuda massage och säga att jag går sexigt när jag försöker gå fot med vovven så skulle allt vara perfekt! :D

0 kommentarer: