fredag 23 maj 2008

Jana: Det här med att bli utmanad.

Min kära medbloggerska hade ju faktiskt utmanat mig, och jag får väl inte vara sämre än att anta utmaningen, om än lite sent påkommet. Anyway.

3 namn jag går under: Jana, Janis, Bananen (vilket bara är ok för Fia att kalla mig)
3 saker som skrämmer mig: Att misslyckas, att bli övergiven och döden.
3 saker jag har på mig: Vitt linne, svarta boxer och ljusgul cardigan.
3 sanningar: Jag har aldrig varit så lycklig som nu, jag <3 skor, min familj och vänner är solstrålarna i mitt liv.
3 saker jag verkligen vill ha: Fias lycka, kärlek och kramar är ett perfekt svar eg men det har jag ju redan så jag kör på med världsligt svar istället; ett jobb, mitt examensdiplom och en bostadsrätt efter hyresrätten.

3 personer jag vill utmana: Akb, Elliz och Bison.

0 kommentarer: